Suradnik na poslovima logistike i nabave (m/ž)

Prijava do: 11.01.2021.
Kategorija

ODGOVORNOSTI:

  • Vaš će zadatak na ovoj poziciji biti koordinacija narudžbi kupaca te lokalnog distributera i osiguravanje pravovremenih otprema robe, uz popratne administrativne poslove. Neki od Vaših radnih zadataka će uključivati: 
     
  • Koordinacija i kontrola nabavnih i logističkih aktivnosti prema prodajnim zahtjevima
  • Primanje i obrada prodajnih naloga te izdavanje računa 
  • Praćenje narudžbi i osiguravanje pravovremenih isporuka
  • Održavanje i ažuriranje evidencije narudžbi i klijenata
  • Kontinuirana koordinacija među odjelima, s klijentima i distributerom
  • Pružanje podrške odjelu prodaje te obavljanje drugih administrativnih zadataka po potrebi

 

KVALIFIKACIJE I OSOBNI PROFIL:

  • Najmanje 3 godine relevantnog radnog iskustva u logistici, nabavi i/ili prodajnoj administraciji
  • Minimalno VŠS, idealno ekonomskog usmjerenja
  • Izvrsne komunikacijske vještine
  • Visoka razina pedantnosti i organiziranosti u radu te sposobnost efikasnog određivanja prioriteta
  • Samostalnost, pouzdanost i proaktivnost prilikom obavljanja raznih radnih zadataka
  • Izvrsno korištenje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Visoka razina računalne pismenosti s naglaskom na dobro poznavanje MS Office paketa

 

 

O KLIJENTU


 

Naš klijent – Ariston Thermo globalna je kompanija poznata po složenim tehničkim rješenjima s područja grijanja i pripreme sanitarne vode. Svojim klijentima nude optimalnu kombinaciju udobnosti, energetske učinkovitosti i brige za okoliš, uz stalnu podršku prilikom i nakon kupovine proizvoda.

Veliki naglasak polažu i na prepoznatljivi talijanski dizajn svojih proizvoda pružajući estetski privlačan proizvod zavidnih tehničkih mogućnosti. 

Zbog kontinuiranog rasta i razvoja njihovog poslovanja, tražimo proaktivnu i fleksibilnu osobu koja bi se voljela pridružiti se njihovom dinamičnom timu u Zagrebu.
 


Image
Ariston

Prijavite se!

Ako se želite pridružiti uspješnoj priči našeg klijenta te se prepoznajete u traženim kvalifikacijama, javite nam se i rado ćemo Vas upoznati!                     Svoj životopis pošaljite najkasnije do 11. siječnja 2021.

Odabrane kandidate koji ispunjavaju navedene uvjete kontaktirat ćemo u najkraćem roku. Vašu prijavu tretirat ćemo s najvišom razinom povjerljivosti.


 

Spol
Kako bismo dobili precizniju sliku o tome kakve Vas pozicije i poslovi zanimaju, molimo Vas da ovdje to ukratko opišete. Također predlažemo da navedete svoje vještine i kompetencije koje smatrate relevantnima za navedene pozicije odnosno za Vaša područja interesa.
Upload requirements
Neko pitanje
Smart Group d.o.o. Vaše osobne podatke iz gornjeg obrasca (ime i prezime, spol, datum rođenja, kontakt broj, e-adresu, poštanski broj i prebivalište/boravište) kao i podatke koje navedete u svome životopisu obrađuje isključivo radi traženja radnog mjesta za Vas. Vaše podatke obrađujemo sve dok ne zatražite da Vas isključimo iz naše baze kandidata. Dodatne informacije o zaštiti osobnih podataka dostupne su na ovim stranicama pod https://smartgroup.hr/hr/politika-privatnosti.