Smart outplacement koncept se sastoji od 3 faze:
1. PREDFAZA
U ovom koraku primate savjetodavnu pomoć od strane naših konzultanata, vezano uz način na koji možete provesti neophodno smanjivanje broja zaposlenika, o postupcima uz pomoć kojih biste mogli provesti taj proces te kako razviti socijalni program i komunicirati s partnerima u procesu (radničko vijeće, sindikati, državni organi). U ovoj fazi dobivate kompletan scenarij organizacije čitavog procesa.
2. MEĐUFAZA
Vaš menadžment će u svega nekoliko dana biti u potpunosti treniran i pripremljen za provedbu programa. Pitanja kao što su „Na koji način provesti proces? Kako to napraviti na efikasan način?“ te brojna slična, rješavaju se na efikasan način. U isto se vrijeme priprema lokacija provođenja projekta.
3. FAZA IMPLEMENTACIJE
1.Priopćenje: menadžeri priopćavaju planirano otpuštanje svojim zaposlenicima.
2. Informativni sastanak: zaposlenike se upoznaje s novom perspektivom, uz pojašnjenje što od projekta mogu očekivati, a što ne mogu.
3. Intake razgovori: sa svakim se zaposlenikom provodi individualni razgovor, s ciljem uspostavljanja odnosa povjerenja te prikupljanja svih relevantnih informacija, koje su neophodne za daljnje posredovanje.
4. Intake evaluacija: razmatranje provedenih intake razgovora od strane naših konzultanata, izrada izvještaja na kolektivnom nivou te kreiranje akcijskog plana krojenog po mjeri (sadržajno, vremenski, strateški).
5. Outplacement trening: u manjim se grupama sa zaposlenicima provodi trening, na kojemu se uče praktične vještine primjenjive u procesu apliciranju za poslove, uči se o motivaciji i aktivnostima prilikom traženja posla, dobiva se uvid u procese regrutiranja i selektiranja kadrova, povećava se samopouzdanje te se uspostavljanju dobri odnosi s konzultantima.
6. Potpora i posredovanje: svakom je zaposleniku dodijeljen osobni konzultant, s kojim se sastaje nekoliko puta mjesečno te koji mu je dostupan telefonski i putem e-maila. Podrška konzultanta usmjerena je na pružanje profesionalne pomoći prilikom uspješnog traženja novog posla.
7. Mjere za povećanje zaposlenosti: u dogovoru s klijentom, procjenjujemo eventualne potrebe za doškolovanje zaposlenika te posredujemo kod probnog rada (nekoliko dana) ili privremenog zapošljavanja (nekoliko tjedana ili mjeseci).
8. Podrška nakon zapošljavanja: kada zaposlenik pronađe novu perspektivu, konzultanti održavaju s njima kontakt kako bi im pomogli povećati vjerojatnost da budu uspješni na novom radnom mjestu.