Kako urediti svoj LinkedIn profil kako bi Vas recruiteri primijetili?

savjeti za stvaranje zanimljivog i dobro posjećenog LinkedIn profila

Svi smo već dobro upoznati s činjenicom kako je LinkedIn danas najveća poslovna društvena mreža i koliko je važno biti prisutan na njoj, pogotovo ako tražite posao. To je platforma koja ne samo da korisnicima omogućuje da razmotre poslovne mogućnosti i mogućnosti zapošljavanja, već i povezuje korisnike s drugim svestranim profesionalcima i poslodavcima koji im mogu pomoći pri razvoju karijere. Ako ste novi na LinkedInu ili ako već imate profil, ali Vas zanima kako ga dodatno unaprijediti, donosimo Vam nekoliko savjeta i trikova za stvaranje zanimljivog i dobro posjećenog LinkedIn profila.

 

1. Koristite svoje puno ime i prezime

Bez obzira što ovo zvuči potpuno logično, mnogi ljudi koriste lažna imena ili samo inicijale. Na taj način, odaje se dojam neprofesionalnosti ili nezainteresiranosti za potencijalne promjene radnog mjesta. Želite li da Vam se recruiteri direktno obrate putem poruke kada imaju otvoreno radno mjesto koje bi odgovaralo Vašim kvalifikacijama, svakako unesite svoje puno ime i prezime na profil.

 

2. Postavite sliku profila

Dodavanjem slike profila dajete priliku da stručnjaci za regrutaciju i selekciju steknu vizualni dojam o vama, što im može olakšati da Vas zapamte. Prema rezultatima istraživanja LinkedIna, pokazalo se da profili s postavljenim slikama imaju 21 puta više pregleda i devet puta više zahtjeva za povezivanje od onih koji nemaju. Pri odabiru profilne slike, pobrinite se da koristite autentične, nedavne i profesionalne slike.

 

3. Napravite dobar naslov i sažetak profila prilagođen tražilicama

Istraživanja su pokazala da se prvi dojam stvara u samo 5 do 10 sekundi, stoga su naslov i sažetak profila, uz Vašu sliku profila, najvažniji aspekti. Vaš naslov je mjesto u kojem je potrebno spomenuti svoju stručnost i zanimanje relevantno za karijeru u kojoj se želite dalje razvijati. U svom sažetku opišite najvažnija iskustva, vještine i znanja te Vaše želje i motivaciju za daljnjim razvojem.

Naslov i sažetak olakšavaju poslodavcima da pronađu Vaš profil kroz ključne riječi koje se spominju u njima. Stoga razmišljajte što će recruiteri upisati u potragu ako žele pronaći osobe Vašeg profila te uključite upravo navedene ključne riječi u naslov i sažetak. Istražite stručnjake iz svoje industrije i njihove profile ako Vam nedostaje inspiracije. Usredotočite se samo na ono što je relevantno, budite sažeti i profesionalni.

 

4. Opišite svoje radno iskustvo

Osim navođenja kompanija i pozicija na kojima ste radili, svakako dodajte opise pozicija. Detaljno opišite konkretne zadatke koje ste obavljali, alate i aplikacije koje ste koristili da biste ih ostvarili te svoja postignuća. Ovdje imate priliku naglasiti svoju snagu i ambicije, no također razmišljajte o korištenju relevantnih ključnih riječi i termina koje bi se mogle koristiti u pretragama. Opcije uređivanja teksta omogućuju Vam da opise prikažete pregledno pomoću grafičkih oznaka (bulleta) ili istaknete najvažnije informacije. To će poboljšati preglednost i tako Vaše opise učiniti zanimljivijima.

 

5. Iskoristite dodatne dijelove profila

Vještine (Skills) su često jedan od elemenata koje poslodavci pretražuju putem LinkedIna. Stoga nemojte propustiti unijeti u ovu rubriku vještine koje posjedujete. Također ih možete povezati s pozicijama na kojima ste radili ili trenutno radite, kako bi čitatelju bilo jasnije povezati ih s konkretnim radnim iskustvima.

Unesite samo vještine koje zaista posjedujete kako biste sačuvali svoj kredibilitet, budući da mnoštvo nepovezanih vještina može dovesti u pitanje vašu stvarnu stručnost i kompetencije.

 

6. Zatražite preporuke

Profesionalni profili često imaju ispunjene rubrike preporuka. Ove preporuke ne bi trebale biti zastarjele i trebale bi doći od strane ljudi s određenom reputacijom, dakle od osoba s kojima ste zaista radili i koje mogu opisati Vaše specifične vještine.

Također, preporučite druge preko LinkedIna! Sigurno Vam padaju na pamet kolege s kojima ste uživali raditi ili mentori koji su Vam bili od pomoći. Preporučujući ih, ne samo da ulažete u kvalitetne odnose, već i povećavate vjerojatnost da Vi budete "viđeni" na LinkedInu.

 

7. Prilagodite svoj LinkedIn URL

LinkedIn nam omogućuje da brzo i jednostavno prilagodimo naš URL koji je pridodan našim profilima pa ga umjesto nesukladnih slova i znakova možete promijeniti na: www.linkedin.com/in/imeprezime/. URL adresu možete promijeniti na svoje ime, naziv tvrtke ili što god odaberete. Uredna URL adresa govori o Vašoj temeljitosti te da ste zaista pripazili na svaki detalj.

 

8. Uključite podatke za kontakt

Nakon što ste izradili cjelokupan profil sa aktualnom slikom, naslovom, sažetkom, opisanim radnim iskustvom i povezali se s određenim brojem ljudi, morate osigurati da poslodavci mogu stupiti u kontakt s Vama. Ako ne dodate kontakt podatke, kao što su telefonski broj ili e-mail, cijeli proces izrade profila može biti uzaludan. Stoga, ne zaboravite ažurirati svoje kontakt podatke.

 

9. Ispunite Open to work rubriku

LinkedIn Vam nudi mogućnost da unesete detalje o poslovima koji Vas zanimaju. Open to rubrika nalazi se ispod broja Vaših konekcija te u njoj možete označiti jeste li poslodavac (Open to hiring) ili posloprimac (Open to finding a new job). U ovu rubriku možete dodati nazive pozicija koje Vas zanimaju (maksimalno 5 pozicija), modele rada koji Vam odgovaraju (od kuće, u uredu, hibridno), lokacije koje Vam dolaze u obzir, željeni početak rada itd. Važno je napomenuti da ove informacije mogu biti vidljive svima, ako tako podesite postavke, a mogu biti vidljive samo recruiterima tj. osobama koje imaju plaćene LinkedIn Recruiter licence.

 

I za kraj

Želimo Vam strpljenja i inspiracije pri ispunjavanju svog LinkedIn profila. Moramo napomenuti da ovaj posao nikada nije potpuno gotov. LinkedIn neprestano objavljuje nove funkcionalnosti, koje je korisno pratiti i ažurirati svoj profil. S druge strane, kako se razvija Vaša karijera, osjetit ćete potrebu da neke ranije informacije ažurirate, neke opise skratite, a drugima date naglasak.

Ako ste u fazi svoje karijere kada razmišljate o promjeni, budite slobodni uvijek nam se obratiti kako biste se posavjetovali s nama o sljedećim koracima. Čak i ako u ovom trenutku nemamo objavljenih oglasa koji bi Vas zanimali, svoj životopis ili LinkedIn profil možete nam dostaviti putem otvorene prijave ili na e-mail contact@smartgroup.hr. Bit će nam drago upoznati se s Vama i porazgovarati o Vašoj karijeri!

Natrag
Kandidati selekcijskog postupka izrada Linkedin profila