Kako privući regrutere pomoću LinkedIn profila?

savjeti za stvaranje zanimljivog i dobro posjećenog LinkedIn profila.

Svi smo već dobro upoznati s činjenicom kako je LinkedIn danas najveća poslovna društvena mreža i koliko je važno imati profil, pogotovo ako tražite posao. To je platforma koja ne samo da korisnicima omogućuje da razmotre poslovne mogućnosti i mogućnosti zapošljavanja, već i povezuje korisnike s drugim svestranim profesionalcima i poslodavcima koji žele dodatno unaprijediti svoju karijeru. Ako ste novi u LinkedIn-u ili ako već imate profil, ali se interesirate kako ga dodatno unaprijediti, donosimo vam nekoliko savjeta i trikova za stvaranje zanimljivog i dobro posjećenog LinkedIn profila.

 

1. Koristite svoje puno ime i prezime

Sada ovo zvuči logično, ali mnogi ljudi koriste lažna imena ili samo inicijale. To drugima otežava da ih pronađu, a regrutima se može činiti da nisu zainteresirani za kontaktiranje o mogućnostima zaposlenja. LinkedIn je jedina društvena platforma na kojoj ljudi ne objavljuju sadržaje iz svog privatnog života i gotovo se strogo koristi u poslovne svrhe, gdje se ne preporučuje ostati ne zamijećen. Osim toga, ako želite posjetiti druge profile bez da to bude primijećeno, možete to učiniti podešavanjem postavki.

 

2. Postavite sliku profila

Dodavanjem slike profila poslodavcima i regrutima dajete priliku da steknu vizualni dojam o vama, što može stvoriti osjećaj veće privrženosti vama i vašem profilu i olakšati im da vas zapamte. LinkedIn je čak objavio rezultate istraživanje prema kojima profili s postavljenim slikama imaju 21 puta više pregleda i devet puta više zahtjeva za povezivanje od onih koji nemaju. Kada odaberete svoju sliku imajte na umu da je to u poslovne svrhe, tako pobrinite se da koristite vaše prave, nedavne i odgovarajuće slike.

 

3. Napravite dobar naslov i sažetak

Studije kažu da imamo 5 do 10 sekundi za stvaranje prvog dojma, tako da uz Vašu sliku profila najveću ulogu igraju naslov i sažetak profila. Vaš naslov je mjesto gdje trebate spomenuti svoju stručnost, zanimanje ili bilo što što radite, pa čak i na pola radnog vremena. Za svoj sažetak trebali biste izabrati ono najbolje iz svog životopisa i svojih osobnih iskustava sa svih radnih mjesta kao i iz Vašeg obrazovanja i edukacija. Imajte na umu da ne pišete tezu - usredotočite se samo na ono što je relevantno. Naslov i sažetak olakšavaju poslodavcima i regrutima da pronađu Vaš profil kroz ključne riječi koje se spominju u njima. Samo budite oprezni dok ih pišete, kao i bilo što na svom profilu, kako biste izbjegli pogreške u pisanju i zadržali profesionalni ton.

 

4. Opišite svoje radno iskustvo

Detaljno opišite svoja postignuća i konkretne zadatke koje ste obavljali i što ste ih koristili da biste ih ostvarili. Ovdje imate priliku naglasiti svoju snagu i ambicije. Ali neka opis bude uredno posložen! - Iskustvo treba biti navedeno prema kronološkom redoslijedu, a uz to i opcije LinkedIn-a Vam omogućavaju da odvojite dijelove teksta i istaknete najvažnije informacije. To će poboljšati preglednost i tako učiniti profil još zanimljivijim.

 

5. Iskoristite dodatne dijelove profila

Vještine su često jedan od glavnih elemenata koje poslodavci pretražuju putem LinkedIna. Stoga biste trebali naglasiti vještine koje posjedujete na svom profilu i koje su povezane s trenutnim poslom koji obavljate ili s poslom koji tražite. Pobrinite se da stavite samo one vještine koje zaista posjedujete kako ne biste uništili svoj kredibilitet. Kada recruiter ili poslodavac vidi mnogo istaknutih vještina, osobito nepovezanih vještina, stupanj u kojem ih osoba zapravo posjeduje postaje vrlo upitan.

 

6. Zatražite preporuke

Prema neslužbenom pravilu, svaki profesionalni profil treba imati najmanje pet preporuka. Ove preporuke ne bi trebale biti zastarjele i trebale bi doći od strane ljudi s određenom reputacijom. Dakle, to ne bi trebali pisati vaši prijatelji ili obitelj, nego netko s kime ste zaista radili ili radili za te netko tko može opisati vaše specifične vještine. I također - preporučite druge preko LinkedIn-a! Sigurno Vam padaju na pamet kolege s kojima ste uživali raditi ili mentori koji su Vam bili od pomoći. Preporučujući ih, ne samo da ulažete u kvalitetne odnose, već i povećavate vjerojatnost da Vi budete "viđeni" na LinkedIn-u.

 

7. Prilagodite svoj LinkedIn URL

LinkedIn nam omogućuje da brzo i jednostavno prilagodimo naš URL koji je pridodan našim profilima pa ga umjesto nesukladnih slova i znakova možete promijeniti na: www.linkedin.com/in/imeprezime/. URL adresu možete promijeniti na svoje ime, profesionalnu marku, naziv tvrtke s brojčanim znamenkama ili što god odaberete. To daje prikaz Vašeg profila kao kompletnog i regruteri preferiraju dijeljenje takvih URL-ova profila koji imaju sve spomenuto na vrhu. Adrese se dodjeljuju po principu tko prvi njegova djevojka.

 

8. Uključite podatke za kontakt

Nakon što ste napravili kompletan profil s nedavnom slikom, sažetkom, opisanim iskustvom i prikupili određeni broj veza, morate osigurati da regrutator i poslodavac mogu stupiti u kontakt s vama. Ako nemate dodane podatke o kontaktu, kao što su telefonski broj, ID e-pošte ili Skype-a preko kojih Vas se lako može dobiti, onda je cijeli dosadašnji proces izrade profila besmislen. Dakle, ne zaboravite ažurirati svoje podatke za kontakt.

 

Back
Kandidati selekcijskog postupka izrada Linkedin profila